Vanaf zondag 14 juni zijn er ongeveer 15 schilderijen te bewonderen bij café de Stadsgraaf.
De prachtige stukken die geëxposeerd worden, zijn allemaal gemaakt door deelnemers van het Leger des Heils. Het zijn mensen die hun ziel en zaligheid in hun kunst hebben gestoken. Het schilderen helpt hen de dagelijkse problemen ietwat naar de achtergrond te drukken. De WAK is voor de deelnemers een mooie manier om hun talent aan het publiek te tonen. Er zitten echte pareltjes tussen.
Kom donderdagavond 18 juni ook naar de Stadsgraaf. Dan gaan enkele bewoners optreden.
Copyright & kopiëren; 2026|WordPress thema door MH Themes