Na meerdere jaren meedoen met de live-sessies bij 1Twente stuurt de middelbare school Het Kottenpark weer trots twee bands op! Dit jaar speelt de derdejaarsband van de muziekstroom hits van The Police en Sade, en de bluesrockband Miller – gevestigd in diepe vriendschap – en maakt haar première op de radio met nummers van Joe Bonamassa en Freddie King!
Copyright & kopiëren; 2026|WordPress thema door MH Themes